- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.S6kmNZ8G.dpuf Nitgpu: Fi-ti blanzi.

duminică, 30 decembrie 2012

Fi-ti blanzi.


Fii blând, căci fiecare persoană pe care o întâlneşti are propria luptă de dus.

Trebuie sa fim blanzi! Trebuie sa iertam, caci altfel nu avem dreptul sa cerem sa fim iertati! Trebuie sa gandim pozitiv pentru a primi bine! Trebuie sa fim buni pentru a primi bunatate! Trebuie sa iubim pentru a fi iubiti!
Vreau sa gandesc pozitiv pentru a primi tot ce e mai bun, vreau sa imi conturez viata printre oameni care ma simt bine si poate asa o voi gasi si pe ea. Cea care ma va da pe spate! Cea pe care o voi iubi toata viata!
Azi am vazut-o din nou si mi-a sclipit inima. Am un resentiment de fericire, de luminare. Azi am privit-o si cred ca e speciala, sper doar ca cel care o are sa o apecieze asa cum eu imi imaginez, sa o trateze ca pe o regina asa cum este, sa o iubeasca ca pe propia lui viata asa cum merita!
Sper sa nu ii stearga zambetul de pe fata, sa nu o faca sa sufere si sa nu o tradeze.
Sa ii aduca o floare mereu cand o vede, si sa ii fure surasul mereu cand e suparat! 
Mi-as dori sa am si eu o mare de fericire si frumusete langa mine, sa pot sa ma alimentez cu bucurie, sa pot sa ma bucur de cineva care tine cu adevarat la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu